Blog

21
srp.

Masaža kao najstariji ritual prevencije zdravlja

Masaža je vrlo jednostavan, ali vrlo moćan oblik iscjeljivanja , koji uključuje dodir, pokret i energiju, osobine, koje se oduvijek povezuju s dobrim osjećajem i zdravljem. Masaža se u raznim oblicima prakticira već tisućama godina. Danas je priznata kao snažan vid podrške vlastitih tjelesnih iscjeljujućih mehanizama, jer ima duboko smirujući učinak na neuro-muskulatorni sustav, naglašava stanje dubokog opuštanja i obnavlja vlastite rezerve vitalne energije. Koristi se kao dodatak konvencionalnoj medicini i kao terapijski alat za održavanje vlastite prirodne tjelesne ravnoteže.

Danas, ukoliko poželite masažu, slobodni ste odabrati između 80 različitih vrsta masaža, terapija i stilova s raznim pritiscima, pokretima i tehnikama. Većina uključuje pritisak, trljanje, ili manipulaciju mišića i drugih mekih tkiva s rukama i prstima. Ponekad, u određenim orijentalnim stilovima, koriste se i podlaktice, koljena i stopala.

Pomoću masaže možete ublažiti stres, opustiti um i tijelo, smanjiti i ublažiti bolove, smanjiti depresivne i anksiozne misli, povećati koncentraciju, riješiti se nesanice i uspostaviti naviku zdravog spavanja, reducirati višak tekućine u tijelu, ublažiti celulit, pokrenuti metabolizam, riješiti razne zdravstvene tegobe i najvažnije od svega, masaža pomaže da se uz sve navedeno, osjećamo fantastično!

 

Koji stil masaže je najbolji za mene?

Možda ste i sami primijetili da su različiti stilovi masaže popularni u različitim periodima.

A možda ste se i pitali, da li je svaki od njih samo prolazni hir i najnoviji hit ili zaista, najbolja moguća vrsta masaže? Najvažnije od svega je zapravo, kako pouzdano odrediti, koja vrsta masaža će pomoći vama osobno?

Prije nego što donesete odluku o vrsti masaže koju želite rezervirati za sebe ili neku osobu, potrebno je postaviti sebi pitanje. Da li jednostavno želite masažu za opuštanje ili oslobađanje od stresa i mentalne napetosti? Da li ste u nekom posebnom emotivnom stanju ili imate potrebu ublažavanja simptoma, prevenciju ili pomoć s određenim zdravstvenim stanjem? Prije rezervacije termina za masažu, svakako obavijestite budućeg terapeuta o svojim potrebama, kondiciji i trenutnom zdravstvenom stanju i naravno, informirajte se o stilovima koje terapeut koristi. Mnogi terapeuti danas, koriste više od jednog stila, te individualno, mogu prilagoditi svaku masažu, ovisno o dobi, stanju, ili bilo kojim posebnim potrebama ili ciljevima koje imate.

Neki terapeuti koriste ulja i razne losione; drugi ne. Većina terapeuta će razodjenuti klijente za masažu, ali neki stilovi to jednostavno ne zahtijevaju.

Sama masaža ili terapija može trajati između 5 minuta do 2 sata.

 

Kada god ste u prilici, priuštite si terapeutsku masažu!

Potiče opuštanje, pomaže smanjiti bolove u mišićima i poboljšava sportsku izvedbu.

Svaka masaža čini dobro zdravlju i može biti sastavni dio vašeg programa kondicije ili održavanja i prevencije zdravlja.

 

Kako biste poboljšali učinak svoje masaže

Prije same masaže se istuširajte ili obavite toplu kupku.

Izbjegavajte jesti sat vremena prije masaže.

Pijte puno vode nakon tretmana.

Ne zaboravite:

„Dodir nastupa prije vida, prije govora. To je prvi jezik i

posljednji, i uvijek govori istinu.“